De muggenvanger

Vandaag wil ik niet veel kwijt. Enkel dat ik het beu ben om elke dag gemiddeld 10 muggenbeten op mijn lichaam terug te vinden. Dat steekt overal waar het niet past. Op men rug, mijn armen, men voeten, men handen, men nek. En wat doe je eraan? Inderdaad, niet veel.

Proberen de slaap te vatten om dan weer een hatelijk bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz in je oor te krijgen als je net in slaap valt. Zo gaan de nachten voorbij maar ben ik ’s ochtends niet te genieten. Slapen met de ramen open in deze hitte is dan ook niet haalbaar bij ons. Gelukkig is er nog een ventilator die een beetje verkoeling brengt.

Verder gaat alles prima hoor. Mijn nieuwe job bij Jetair is zo interessant dat als ik ’s avonds thuis kom de energie (nog) niet heb om veel te bloggen. Wees gerust, daar komt verandering in hoor. Eerst terug alles een beetje regelen. Inkopen, hobbies, sportactiviteiten. Er komt altijd veel meer bij kijken dan je denkt bij zulk een veranderingen.

Geef een reactie

