Klassieke 30 sec commercial?

Beeld je even het volgende in. Je ligt na een werkdag voluit in de zetel te genieten van een spannende thriller. Net voor je ontdekt wie de moordenaar is, is het tijd voor… Reclame. Wat had je anders verwacht?

Tijdens de volgende 5 minuten word je overspoeld met auto’s, kuisproducten, de nieuwste bioscoopreleases,..
Je kan het lijstje zelf wel aanvullen. 

Hoewel ik graag reclame zie, erger ik er me soms blauw aan. Je wordt volledig uit het ritme gehaald, je vergeet welk programma er net bezig was en tijdens hele spannende momenten durf je wel eens te vloeken bij de zoveelste onderbreking.

Maar heel af en toe worden er reclames gemaakt waar je ontzettend van geniet en niet eens door hebt dat het over reclame gaat. Oordeel zelf maar.

Wees eens eerlijk, dit had je niet zien aankomen he. Moesten ze zo mijn film onderbreken en dit uitzenden zou ik minder snel vloeken.

Geef een reactie

