De mooiste tijd van het jaar.

Kon jij als kind ook zo genieten van sprookjes? Uren kon ik dromen over die verhalen, stiekem hopend ooit zelf in een sprookje te belanden. Wel, momenteel is het zover.

Van een klein bescheiden appartement met enkele gebreken zijn we vorig weekend verhuisd naar een groter, luxueuzer appartement. Nieuwe inboedel, familie en vrienden over de vloer om het te vieren, wat wil een mens nog meer?

Het geluk kon niet meer op een kleine 7 dagen terug. Maar zoals je weet gebeurt er in een sprookje steeds dat tikkeltje meer. Assepoester kreeg niet enkel een prachtige jurk maar ook een fabelachtige koets om mee naar het bal te racen. En weet je, Sneeuwwitje kreeg niet enkel de prins maar ook het kasteel en de bijhorende bling-bling. 

Wel, begin deze week is hier ook nog een kleine extra bijgekomen. Nu ja, ik zou het eerder omschrijven als gigantisch cadeau. Binnen een dikke week mag ik aan de slag bij De mooiste tijd van het jaar.

Jawel, Jetair wordt mijn nieuwe werkgever waar ik mee mag bouwen aan het e-commerce verhaal. Ik voel mij net een kindje dat voor de eerste keer naar Disneyland trekt.

Wordt ongetwijfeld vervolgd!

Een Reactie op “De mooiste tijd van het jaar.

  1. Dikke proficiat. Maak er een vliegende start van. We zijn er met het Jetair e-commerce, marketing, ICT en sales team alvast klaar voor!

Geef een reactie

