Ikea – Ik leef ook zoals ik wil

Daar ben ik weer. Ja beste lezers, het is hier even stil geweest op mijn blog door verschillende redenen.

1) Technische problemen bij WordPress waardoor ik al meer dan een week niet kan inloggen.  Na veel heen en weer gemail is het dan ook opgelost.  WordPress probleem? Vind hier de geschikte oplossing.

2) Ik zit volop in een verhuis waardoor de tijd me ’s avonds ook ontbreekt om veel te bloggen.

Zo een verhuis brengt niet alleen stress met zich mee maar ook vernieuwing. Zo staat er nu reeds een Hopen slaapkamer, in de living vind je de Torsby eettafel met de bijhorende Tobias stoelen natuurlijk.

Voeg er nog een funky Stranne lamp aan toe en het begint al op iets te trekken. Zeg nu zelf, dat klinkt toch fantastisch al die meubelnamen.  Die Zweden weten echt hoe ze het moeten aanpakken.

De verhuis van onze inboedel staat gepland op vrijdag 22 mei. Dan kunnen we na maanden vol spanning eindelijk vaarwel zeggen tegen ons huidige appartement.

Wij gaan nu volop voor ruimer, luxueuzer én rustiger. Een nieuw hoofdstuk in ons leven begint. Wij leven eindelijk zoals we willen. Bedankt Ikea!

Een Reactie op “Ikea – Ik leef ook zoals ik wil

  1. Op deze site vindt u de openingsuren van de ikea in België.

Geef een reactie

