Miss Spears komt naar België

“Hit me baby one more time. ” Dit ging er door mijn hoofd als ik zag dat Britney Spears naar België komt. 

Al sinds haar nieuwste tour van start is gegaan, maak ik mijn vriend gek. Londen had ik graag bezocht voor haar optreden maar ja, de financiën werken niet altijd mee. Mijn hoop had ik dus al lang laten varen.

En dan vandaag het fantastische nieuws dat ze stopt in Antwerpen op 9 juli. Kan het nog beter? Ik dacht het niet.

In juli wordt België de place to be op vlak van popmuziek. 9 juli miss Spears en twee dagen later staat de enige echte Queen of Pop in Werchter.  Madonna heb ik vorig jaar nog in Amsterdam gezien waar ze de Arena liet ontploffen.  Nu maar hopen dat Britney hetzelfde doet met het Sportpaleis.

See you at the Circus!

Geef een reactie

