Kan jij tegen een stootje?

Voor veel marketeers is het eindelijk mogelijk om heel gericht banners te gaan plaatsen op online nieuwssites.  Bij Het Laatste Nieuws kan je adverteren in hun verschillende kanalen. Is jouw bedrijf actief in de reissector, dan ga je voor het kanaal Reizen. Zit je in de games sector, dan kies je iHLN. Heel logisch allemaal want zo bereik je echt wel je doelgroep.

Neem nu de laatste campagne voor het promoten van: Drink melk en je kan tegen een stootje. Jij als marketeer krijgt de opdracht een banner voor dit product op HLN te zetten. Waar zou je die plaatsen?

“Op het kanaal You, want daar lezen de huismoeders en die beslissen wat goed is voor hun kinderen en zij zijn de VVA.” Tuurlijk, tot daar de theorie en ik zou het er ook plaatsen.

Maar let er dan toch op dat je banner niet bij ieder artikel zichtbaar is, want dit is echt wel heel erg In-your-face. 

melk2

Advertenties

2 Reacties op “Kan jij tegen een stootje?

  1. haha, deze is wel schitterend!

  2. Ja, da vond ik er ook van als ik die net tegenkwam. Maar nadien vond ik hem toch wel erg grof ook en een wrange nasmaak.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s