Game over voor Kathleen van K3

Gisteren was het dan eindelijk zo ver. Na dagen van geruchten heeft Studio 100 tijdens een persconferentie bekend gemaakt dat hun succesformatie K3 drastisch zal wijzigen.

De blonde Kathleen stapt op. Het is dus gedaan met 3 vrolijke jengelende dames in veel te foute kledij op een podium. Maar niet getreurd, er zal een opvolgster gezocht worden voor Kathleen.

Voor Studio 100 is het niet het einde van de populaire groep en staan er nog nieuwe dingen op het programma. Nu komt toch spontaan het woord Melkkoe  in mijn gedachten.

Chapeau voor wat deze 3 dames toch maar gerealiseerd hebben op 10 jaar tijd maar is het wel een goed idee om een vervangster te zoeken? Time will tell.

En wees eens eerlijk, moest jij eigenaar zijn van zo een succesvol merk als K3 , zou jij hier zomaar de stekker uittrekken? Ik dacht het ook niet. Er zijn nog genoeg kindjes die helemaal uit de bol gaan op deze muziek en het moet gezegd worden, Studio 100 weet perfect wie hun doelpubliek is.

3 Reacties op “Game over voor Kathleen van K3

  1. Onze meiden zijn al een paar jaar dol op K3. Vanmorgen vertelde ik hen het nieuws :”Katkleen heeft niet veel zin meer om liedjes te zingen” . De oudste begon heel hard te lachen (en ik die dacht dat ze het heel erg jammer zou vinden!) en riep: “Hahaha! Dan is het nu K2!”

  2. Zo zie je maar dat er veel verschillende reacties zijn van kinderen he. Ik blijf het ondanks mijn misschien cynische post toch ontzettend knap vinden wat die 3 meiden gepresteerd hebben de laatste jaren. Kinderen een onvergetelijk iets bezorgen.

  3. In mijn weekblad Revu staat een leuk artikel over Kathleen onder het mom van “Wie denkt Kathleen Aerts wel dat zij is?!” en dan verschillende reacties (ook van kinderpsychologen en imagodeskundigen). Wel grappig om te lezen!

Geef een reactie

