Hoe word ik een goede marketeer?

Ken jij hierop het juiste antwoord? Contacteer mij dan want ik wil het heel graag weten.  Het vinden van een geschikte job als net afgestudeerde marketeer is in deze tijden geen sinecure.

Hoe maak je duidelijk aan recruteerders dat je ontzettend gepasioneerd bent door alles wat met reclame/brands/Marcom te maken heeft? Klikkerdeklik, hier vind je alvast enkele goede tips.

Tijdens mijn studies werden ook niet alle nuttige tools besproken om een marketingjob te vinden. Maar niet getreurd, zelf initiatief nemen is de beste boodschap. Ook ik ben langzaam begonnen met Facebook, Twitter en LinkedIn.

Ben ik nu op weg een goede marketeer in spé te worden? Dat zal de toekomst wel uitwijzen. Een paar maanden mogen meedraaien op de marketing afdeling bij een grote touroperator hebben mij 1 zaak doen inzien.

Mijn carrière wil ik maken in de wereld van brands/marcom en advertising.

Iemand een aanbieding?

Geef een reactie

