Yes, I am a Millennial

Laat me raden, je krijgt het op de heupen van pas afgestudeerden die het bedrijfsleven binnenstromen en onmiddellijk initiatieven nemen.

“How maar, in mijn tijd zou het niet waar geweest zijn.”  Dat hoor ik je alvast denken. Is dit correct, dan behoor je zeker nog tot de Generation X of de Baby Boomers. 

Ben ik even blij dat ik tot de millennials behoor en ja, wij staan nu net dat tikkeltje anders in ons leven. Wij weten goed wat we willen en vooral wat we kunnen.

Nu blijft de vraag, hoe lang gaat het duren voor de bedrijfswereld gaat beseffen dat ze ons anders moeten coachen. Maar geen nood, Intelligent Dialogue zet je alvast op de goede weg.

Ja, ik weet het. Als ik zelf een millennial ben, zou ik altijd online moeten zijn en is het geen doen dat mijn blog zo lang niet geupdate is. Maar ja, sommigen hebben ook nog een leven buiten internet.

Geef een reactie

