Delhaize wordt gebannen

De ruzie tussen Delhaize en Unilever begint zijn tol te eisen. Ook ondergetekende switcht naar Colruyt voor de aankoop van zijn merkproducten.

Nu moet ik wel toegeven dat ik zelden of nooit de verpakkingen aandachtig lees. Mij interesseert het namelijk niet welke multinational ik nog rijker maak.

Tijdens men laatste bezoek aan Delhaize is wel gebleken hoeveel Unilever producten ik onbewust koop. Deo, tandpasta, douchegel, voedingswaren, kuisproducten. U noemt het, ik koop het blijkbaar allemaal bij Unilever zonder het te weten.

Ik vertik het dan ook om te kiezen voor een 365 me-too product van Delhaize. Jawel dames en heren, bijna alle Unileverschapruimte (wat een woord) is ingepalmd door obscure never-seen-before imitatieproducten van het merk Delhaize zelf.

Vanaf nu is deze winkel dan ook  gebannen en ga ik wel naar de concurrentie voor mijn aankopen. Nu is de vraag hoe lang Delhaize het nog toelaat en uiteindelijk toch niet door de knieën gaat voor Unilever.

Geef een reactie

