Super Bowl XLIII

Gisteren was het weer zover, de hoogmis voor de American Football lovers.  De enige echte Super Bowl welke al aan de 43e editie toe is. Dit jaar zijn het de Steelers die met de beker gaan lopen.

Niet dat het mij ook maar iets kan schelen. Neen, voor mij is het altijd te doen om de commercials die er getoond worden. Met ongeveer 98 miljoen kijkers wordt er door bedrijven onwaarschijnlijk veel geld tegenaan gesmeten om op de buis te komen tijdens een van de onderbrekingen.

U wilt 30 seconden zendtijd? $ 3.000.000 aub.

Laat ze maar afdokken, het is altijd een pracht om de reclames te bekijken.

2 Reacties op “Super Bowl XLIII

  1. Die van careerbuilder is wat absurd, zo zie ik het graag. Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien, omdat ik de regels van het spel niet ken. Maar de commercials zijn steeds zeer sterk en dat mag wel voor die prijs.

  2. Het is meer om mensen te entertainen tijdens de super bowl en dan zien we ieder jaar wel enkele pareltjes te revue paseren. Spijtig genoeg zitten er ook elke keer miskleunen van jewelste bij.

    Nu blijft ook de vraag, worden de ads gemaakt om het publiek te entertainen of worden ze gemaakt om aan branding te werken?

Geef een reactie

