Een wereld vol verhalen

Is het jou ook al opgevallen? ‘Wat moet er mij opgevallen zijn?’ hoor ik je al denken.  Een van Belgiës grootste touroperators is zich stilletjes aan het herpositioneren.

Wedden dat je wilt blijven?  Hier antwoordden ongetwijfeld veel mensen volmondig ‘JA’ op tijdens hun vakantie. De gebruikte baseline van Thomas Cook was en is dan nog steeds een zeer sterke.

Nu wordt de nadruk echter verlegd naar Een wereld vol verhalen.  Wil Thomas Cook dat de consument hun product met “herinneringen” en “beleving” gaat associëren? Zeer interessant alvast om op te volgen.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s